Važení zákazníci, u dopravce Zásilkovna evidujeme větší množství zpožděných objednávek. Pokud na zásilku spěcháte, zvolte prosím jiného dopravce. Děkujeme a přejeme krásný den.

Vrácení zboží a reklamace

Odstoupení ve 14ti denní lhůtě

Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14ti denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Vrácení zboží můžete oznámit předem e-mailem na info@isatky.cz, nejlépe odpovědí na informaci o objednávce, nebo vyplněním vzorového formuláře. Pokud objednávkovou zprávu nenajdete, uveďte prosím údaje, podle kterých budeme schopni objednávku identifikovat.

Adresa pro vrácení zboží:
Tereza Holdová - iŠátky.cz
Třebsín č.p. 66
25744 Krňany

 

Poškozené zboží

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat dopravce a na info@isatky.cz nebo telefonicky na čísle 736 779 404.

DŮLEŽITÉ: Spolu s nahlášením reklamace škody způsobené přepravcem je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (PPL/DPD/Česká pošta...) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána jako oprávněná.

 

Nekompletní nebo nesprávné zboží

Jakmile zjistíte jakýkoliv problém týkající se přímo zboží (nekompletní nebo nesprávné zboží), ihned nás kontaktujte na e-mail info@isatky.cz nebo na telefonním čísle +420 736 779 404, kde s vámi situaci rádi co nejrychleji vyřešíme. 

 

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena bez prodlení, nejpozději do 30 dnů.

Peníze vám pošleme na účet nejpozději do 30 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

Reklamaci prosím oznamte předem e-mailem na info@isatky.cz, nejlépe odpovědí na informaci o objednávce, nebo vzorovým reklamačním formulářem. Pokud objednávkovou zprávu nenajdete, uveďte prosím údaje, podle kterých budeme schopni objednávku identifikovat.

Adresa pro reklamaci zboží:
Tereza Holdová - iŠátky.cz
Třebsín č.p. 66
25744 Krňany

Náklady spojené s reklamací a dopravou zboží

Náklady spojené s reklamací v rámci oprávněné reklamace zboží proplácíme v plné výši pouze v případě, že se jedná o účelně vynaložené náklady, v opačném případě proplácíme pouze účelně vynaloženou část nákladů.