Vrácení zboží a reklamace

Nejste spokojeni s naším produktem? U nás nebudete mít s vrácením zboží žádné problémy. Pokud chcete vrátit produkt, zadejte prosím níže svůj email.

 

Odstoupení ve 14ti denní lhůtě

Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14ti denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.

Adresa pro vrácení zboží:
išátky.cz
Monika Gorná
Hutnická 942
73961 Třinec

Do balíčku prosím přiložte reklamační list, který najdete v emailu při potvrzení objednávky. 

 

Poškozené zboží

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat na info@isatky.cz

DŮLEŽITÉ: Spolu s nahlášením reklamace škody způsobené přepravcem je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (PPL/DPD/Česká pošta...) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána jako oprávněná.

 

Nekompletní nebo nesprávné zboží

Jakmile zjistíte jakýkoliv problém týkající se přímo zboží (nekompletní nebo nesprávné zboží), ihned nás kontaktujte skrz e-mail info@isatky nebo na telefonním čísle +420 724 478 531, kde s vámi situaci rádi vyřešíme. 

 

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena do 30 dnů.

Peníze vám pošleme na účet nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

 

Náklady spojené s dopravou zboží

Náklady spojené s dopravou v rámci oprávněné reklamace zboží proplácíme v případě, že se jedná o objednávku odesílanou přepravní službou PPL, GLS nebo prostřednictvím Zásilkovny.