Jak nakupovat
Jak nakupovat
ZPŮSOB A CENA DOPRAVY
Cena dopravy v rámci České republiky
|
||
Druh dopravy |
Na adresu
|
Úložné místo |
PPL | od 129 Kč | od 99 Kč |
Zásilkovna | od 99 Kč | od 79 Kč |
Cena dopravy do Slovenské republiky
|
|||
Druh dopravy |
Na adresu
|
Úložné místo | |
PPL | od 9,3 € | ||
Zásilkovna | od 5,5 € | od 4,5 € |
- Toto je standardní sazba, která je závislá na váze balíku. Cena dopravy se může měnit v závislosti na různých časově omezených akcích.
- Cenu dopravy balíků do zahraničí (mimo Slovensko) řešíme se zákazníkem vždy individuálně. Na tyto balíky se nevztahuje náš ceník dopravy.
Doručení kurýrem
- Doručení kurýrem je nejrychlejší a nejpohodlnější způsob dodání zboží přímo k vám.
- Expedici zboží s označením „Skladem“ garantujeme do dvou pracovních dnů od objednání (obvykle expedujeme do druhého pracovního dne).
- V případě nesprávného nebo poškozeného zboží postupujte prosím dle reklamačního řádu.
Osobní odběr
- Své objednávky si můžete po telefonické domluvě (+420 736 779 404) vyzvednout na adrese naší prodejny - Strakonická 1165/15, Praha - Smíchov, 150 00.
JAK ZAPLATIT?
Platební kartou – online (ShoptetPay)
Za zboží můžete zaplatit online pomocí platební karty přes platební bránu na našem e-shopu (ShoptetPay) po odeslání objednávky v košíku.
Převodem na účet
Při způsobu platby převodem na náš účet vám po objednávce zašleme fakturu elektronicky.
Expedice balíku může byt ovlivněna termínem uhrazení platby - zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet.
ÚDAJE PRO PLATBU PŘEVODEM
CZK
Číslo účtu: 2002111336 / 2010
VS: číslo objednávky
EUR
IBAN: CZ95 2010 0000 0026 0213 9391
SWIFT: FIOBCZPPXXX
VS / Reference: číslo objednávky
KDE NÁS NAJDETE?
Adresa prodejny: Strakonická 1165/15, Praha - Smíchov, 150 00.
Neváhejte nás kontaktovat.
+420 736 779 404
ZÁRUKA
Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
V případě jakéhokoliv problému nás kontaktujte a my s vámi situaci rádi vyřešíme.
ZMĚNY V OBJEDNÁVCE
Změna objednávky
V případě, že objednávka není odeslaná, je možné provést změnu platby a odeslaného zboží, změnu data dodání (můžeme vám zboží odeslat i o několik dní později), změnu nebo storno celé objednávky můžete provést emailem na info@isatky.cz nebo telefonicky na čísle +420 736 779 404.
Změna dostupnosti
Zboží označené „Skladem u dodavatele“ jsme standardně schopni expedovat během čtrnácti pracovních dnů. Výjimečně se ale může stát, že náš dodavatel vyprodá poslední kus v momentu vaší objednávky. V tom případě trvá dodavateli obvykle naskladnění nejčastěji zhruba 4 týdny. Tento problém, který může výjimečně nastat, nejsme bohužel schopni ovlivnit. Omlouváme se a děkujeme za pochopení.
REKLAMACE A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Odstoupení ve 14ti denní lhůtě
Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14ti denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
Adresa pro vrácení zboží - Zásilkovna:
Adresát: Tereza Holdová - iSatky.cz
Telefon: +420 736 779 404
Email: info@isatky.cz
Zásilkovna: Allzora s.r.o., Na Plzeňce 1166/1, Praha 5 - Smíchov, 150 00.
Do balíčku prosím přiložte reklamační list, který najdete v emailu při potvrzení objednávky.
Poškozené zboží
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat na info@isatky.cz.
DŮLEŽITÉ: Spolu s nahlášením reklamace škody způsobené přepravcem je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (Zásilkovna/PPL/...) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána jako oprávněná.
Nekompletní nebo nesprávné zboží
Jakmile zjistíte jakýkoliv problém týkající se přímo zboží (nekompletní nebo nesprávné zboží), ihned nás kontaktujte na e-mailu info@isatky.cz nebo na telefonním čísle +420 736 779 404, kde s vámi situaci rádi vyřešíme.
Lhůty pro vyřízení reklamace a odstoupení od smlouvy
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů.
Peníze vám pošleme na účet nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
Náklady spojené s dopravou zboží
Náklady spojené s dopravou v rámci oprávněné reklamace zboží proplácíme v případě, že se jedná o objednávku odesílanou přepravní službou Zásilkovna nebo PPL.
DÁRKOVÉ POUKAZY
Obdarujte své blízké dárkovým poukazem na nákup na iSatky.cz, který je platný po dobu až 12 měsíců a vztahuje se na veškerý sortiment. Upozorňujeme, že poukaz nejde prodloužit ani proplatit a po uplynutí 12 měsíců propadá. Poukazy nabízíme v následující hodnotě:
- 500 Kč
- 1000 Kč
- 2000 Kč
- 4000 Kč
PRAVIDLA VYUŽITÍ SLEVOVÝCH KUPONŮ
Slevové kupony lze použít pouze na nezlevněné produkty a produkty mimo akci.
Slevové kupony lze použít jen jednou.
Slevové kupony nelze kombinovat. V každé objednávce můžete zadat pouze jeden slevový kód.
Slevové kupony mají vždy danou určitou platnost. Pokud jej budete chtít využít po uplynutí této platnosti, sleva vám nebude přiznána.
Během speciálních akcí není možné uplatňovat slevové kupony. Takovou akcí je například DOPRAVA ZDARMA nebo BLACK FRIDAY.
Pokud jste si jisti, že kupon, který se snažíte uplatnit, zadáváte správně a nevypršela jeho platnost, a přesto vám nefunguje, neváhejte nás kontaktovat.