Vrácení zboží a reklamace
Odstoupení ve 14ti denní lhůtě
Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14ti denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjma těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od smlouvy odstupujete.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezmete-li si zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
Vrácení zboží můžete oznámit předem e-mailem na info@isatky.cz, nejlépe odpovědí na informaci o objednávce, nebo vyplněním vzorového formuláře. Pokud objednávkovou zprávu nenajdete, uveďte prosím údaje, podle kterých budeme schopni objednávku identifikovat.
Adresa pro vrácení zboží:
Tereza Holdová - iŠátky.cz
Třebsín č.p. 66
257 44 Krňany
Kontakt:
Tereza Holdová - iSatky.cz
e-mail: info@isatky.cz
tel: +420 736 779 404
Nezasílejte zboží na adresu prodejny ČESKOU POŠTOU, z důvodu doručování mimo pracovní dobu může být převzetí zásilky zdrženo, případně z důvodu přetížení úložného místa České pošty nemusí být zásilka vyzvednuta!
Do balíčku (nebo na balíček) prosím napište pro usnadnění identifikace číslo objednávky (nebo jakýkoli jiný váš údaj, pokud číslo objednávky nemůžete zjistit).
Poškozené zboží
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat dopravce a na info@isatky.cz nebo telefonicky na čísle 736 779 404.
DŮLEŽITÉ: Spolu s nahlášením reklamace škody způsobené přepravcem je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (PPL/DPD/Česká pošta...) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána jako oprávněná.
Nekompletní nebo nesprávné zboží
Jakmile zjistíte jakýkoliv problém týkající se přímo zboží (nekompletní nebo nesprávné zboží), ihned nás kontaktujte na e-mail info@isatky.cz nebo na telefonním čísle +420 736 779 404, kde s vámi situaci rádi co nejrychleji vyřešíme.
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena bez prodlení, nejpozději do 30 dnů.
Peníze vám pošleme na účet nejpozději do 30 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
Reklamaci prosím oznamte předem e-mailem na info@isatky.cz, nejlépe odpovědí na informaci o objednávce, nebo vzorovým reklamačním formulářem. Pokud objednávkovou zprávu nenajdete, uveďte prosím údaje, podle kterých budeme schopni objednávku identifikovat.
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:
Tereza Holdová - iŠátky.cz
Třebsín č.p. 66
257 44 Krňany
Kontakt:
Tereza Holdová - iSatky.cz
e-mail: info@isatky.cz
tel: +420 736 779 404
Náklady spojené s reklamací a dopravou zboží
Náklady spojené s reklamací v rámci oprávněné reklamace zboží proplácíme v plné výši pouze v případě, že se jedná o účelně vynaložené náklady, v opačném případě proplácíme pouze účelně vynaloženou část nákladů.